KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Friday 23 November 2012

ANJALKAN PAYUDARA DENGAN MINYAK ZAITUN


Payudara dah tak mantap macam zaman anak dara?
 Biasanya terutama bagi wanita2 yg dah berkahwin dan sudah beranak pasti payudara sudah tidak setegang dan seanjal semasa sebelum kawin kan...

Apa kita anda gunakan sahaja minyak zaitun untuk mengambalikan payudara yang mantop dan tegang itu..Tak perlu produk mahal2 yg mungkin tidak selamat dan kesannya yang mungkin boleh memudaratkan di kemudian hari..

Guna cara yang selamat, mudah dan murah...

CARA MENGGUNAKAN MINYAK ZAITUN UNTUK PAYUDARA LEBIH ANJAL :-)

Khasiat antikedut minyak zaitun dikatakan mampu membuat kulit sekitar payudara menjadi lebih tegang. Apatah lagi jika penggunaannya disertai dengan urutan payudara yang khusus. Tidak hanya kulit, bentuk payudara anda juga akan kelihatan lebih men
arik dan seksi. Caranya mudah sahaja, oleskan minyak zaitun di sekitar payudara, lalu urut perlahan-lahan dengan gerakan membulat ke arah ketiak selama 10 minit. Kemudian, tutup payudara dengan menggunakan tuala yang telah dibasahkan dengan air panas dan biarkan selama 10 minit.

Untuk rawatan intensif, campurkan minyak zaitun dengan telur dan sedikit perahan lemon. Sapukan pada payudara dan lakukan urutan seperti biasa.




No comments:

Post a Comment