KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Thursday 22 November 2012

Kurus dengan FELLINA INCHLOSS LOTION


Anda mengalami masalah berat badan berlebihan, perut boroi, lengan besar menggeleber , punggung besar, paha besar & berselulit??? tapi takut untuk makan pil @ produk pelangsingan yg ada di pasaran...saya ada penyelesaian untuk anda....gunakanlah FELLINA INCHLOSS LOTION...hanya sapu pada bahagian yg hendak dikecilkan dan tunggu perkara menakjubkan akan berlaku..anda mampu untuk hilang 5kg dalam sebulan..malah anda dapat memiliki tubuh badan idaman anda dengan cara selamat dan praktikal..JOM cuba FELLINA INCHLOSS LOTION..lotion pelangsingan ini merupakan produk terHOT pada masa kini..




 * Pn Fellina merupakan pengasas FELLINA INCHLOSS LOTION ..gambar beliau sebelum dan selepas menggunakan FELLINA INCHLOSS LOTION


RAHSIA KENAPA FELLINA INCHLOSS LOTION SANGAT HEBAT DAN IA TERBUKTI BERKESAN !!!

1)Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.

2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda 

3)Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil tapi jgn sapu kat perut tau bagi yg hamil..

4)Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pun beli cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan FELLINA INCHLOSS LOTION pengeluar dah hantar utk dibacakan 30 juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..(Jd jangan langkah ya)

Jadi kepada yg belum mencuba FELLINA INCHLOSS LOTION ini, anda boleh cuba sekarang..jika anda sedang makan pil kurus, susu kurus, bengkung kurus atau dalam rawatan kurus pun bole apply utk percepatkan proses pembakaran lemak! FELLINA INCHLOSS LOTION sangat selamat dan berkesan!

Tak perlu tunggu lagi PM saya segera di hhtp://www.facebook.com/KedaiOnlineMrsTuah..!

Jangan biarkan orang lain sahaja mempunyai badan yang cantik dan kurus, anda pun boleh !!!!

HARGA RM75 (semenanjung malaysia) dan RM80 (sabah dan sarawak)
HARGA TERMASUK POS

No comments:

Post a Comment