KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Friday 21 December 2012

MADU SIDIR YAMAN



Madu Sidir Yaman adalah hasil dari pengambilan nektar dari debunga pohon bersejarah Sidir..Madu Sidir adalah kategori madu yang diiktiraf paling mahal di dunia.

Madu lebah asli dan berkualiti susah untuk diperolehi. Madu yang banyak di pasaran kadangkala dicampur dengan bermacam-macam campuran oleh peniaga untuk mengaut keuntungan semata tanpa memikirkan kesan kepada kesihatan pengguna.

Adakala kita mungkin terbeli madu tiruan kerana rupanya yang tiada beza dengan madu asli. Tidak dinafikan banyak juga madu asli di pasaran tetapi telah mengalami proses pengawetan dan pengurangan kandungan air supaya tahan lama dan tidak meletup semasa dalam simpanan. Proses yang demikian telah merosakkan separuh dari enzim yang bernilai yang terdapat dalam madu asli.

Madu Sidir merupakan madu asli terbaik di dunia berasal dari Yaman. Madu Yaman menjadi istimewa kerana merupakan madu yang paling jarang dijumpai. Rasa Madu Sidir Yaman berbeza dengan madu yang diimport dari negara lain. Madu Yaman mempunyai kepekatan yang sangat tinggi (tidak cair seperti madu yang selalu kita lihat) dan warnanya jernih.

Antara khasiat Madu Sidir Yaman ialah :
1. Kencing manis
2. Barah/kanser
3. Tenaga batin
4. Gastrik
5. Sakit sendi
5. Resdung
6. Alahan/Alergic
7. Asma/Lelah

dan banyak lagi khasiatnya..

Harga : RM200 sebotol (500 g)

Berminat untuk mencuba MADU SIDIR YAMAN? Boleh PM di http://www.facebook.com/KedaiOnlineMrsTuah

No comments:

Post a Comment