KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Thursday 20 December 2012

MINYAK TULEN BIJI APRIKOT DOGACI



Minyak Biji Aprikot Dogaci diperoleh melalui pemerahan biji aprikot. Biji aprikot diperah dengan mengenakan tekanan yang tinggi untuk mengeluarkan minyak. Tiada haba @ bahan kimia yang digunakan dalam proses ini memnyebabkan minyak ini mengandungi semua vitamin dan mineral seperti yang terdapat di dalam buah aprikot itu sendiri.

MINYAK TULEN BIJI APRIKOT ini mengandungi Vitamin A, B dan E semulajadi.

Minyak biji aprikot boleh digunakan untuk semua jenis kulit.

* Ianya mengurangkan kedut & mencerahkan kulit
* Menegangkan, melembutkan & menghaluskan kulit
* Mengurangkan stretch mark
* Meremajakan sel kulit
* Merawat masalah jerawat
* Merawat radang kulit seperti ekzema


Minyak Biji Aprikot mengandungi jumlah Vitamin A dan E yang sangat tinggi yang dapat menyuburkan kulit dengan menghasilkan warna & sinar semulajadi.

Ia juga telah terbukti secara klinikal bahawa Minyak biji Aprikot mempunyai sumber tertinggi vitamin B17 di dunia. B17 digunakan untuk merawat kanser dan tumor.

Minyak Biji Aprikot mengandungi antiseptik dan antibakteria yang sangat sesuai untuk menyembuhkan luka-luka kecil, melecur @ sunburn.

Cadangan penggunaan :
* Kulit normal - gunakan 2-3 kali seminggu
* Kulit kering - 1 hari sekali

Gunakan kapas untuk menyapu minyak biji aprikot ke tempat yang diperlukan.


RM33 SEBOTOL (tidak termasuk pos)

No comments:

Post a Comment