KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Wednesday 19 December 2012

TESTIMONI GUNA MINYAK HABBATUS SAUDA


Gambar anak saya masa pipi dia kena ruam susu..


Ini adalah pengalaman saya sendiri..Anak saya yang ke-3 sekarang berumur 6 bulan..saya dapat detect kulit dia jenis sensitif..tak boleh panas sebab dia akan berpeluh & kulit akan tumbuh bintik2 merah seperti jerawat terutama bahagian pipi..tak boleh letak kt tmpt sebarangan kerana kulit dia boleh timbul bintik2 merah tiba2..

penyakit kulit dia ni bermula masa umur dia 3minggu apabila pipi dia timbul bintik2 kecil, merah & kasar..kepala dia berbau busuk..kalau nak tidur dia selalu merengek dan tangan akan menggosokkan kawasan pipi & kepala..waktukan tu ingatkan sebab cuaca panas..beli ubat ruam kt farmasi..sapu tp takde ape2 perubahan..

tak lama lepas tu timbul pulak ruam susu kt pipi dia..kesian sgt waktu tu tengok muka dia..merah dan kering..kawasan leher, siiku,lutut & pergelangan kaki dia merah & kering..dia selalu tak cukup tidur dan selalu menangis menahan gatal..pergi jumpa doktor tp ubat yang di bagi tetap tak beri kesan..

tak lama lepas tu timbul lak masalah lain..telinga dia keluarkan cecair yang berbau busuk..risau sgt..ajak suami pergi jumpa doktor pakar nak tahu apa penyakit anak saya ni sbb ada terbaca pasal ekzema & simptom dia cam ada kat anak saya..

tapi suami suruh cuba guna minyak habbatus sauda..kalau tak ok jugak baru jumpa doktor pakar..saya sapukan minyak habbatus sauda ke seluruh kepala, tempat yg berbintik & merah setiap kali lepas mandi..kt telinga pulak saya gunakan cotton bud tuk sapu kat bhgn dalam telinga..

Alhamdulillah 3 hari lepas tu merah & bintik2 kasar hilang..kepala pun dah tak berbau.telinga pun dah tak kuarkan cecair yg berbau lg..sampai sekarang pun saya masih sapukan minyak habbatus sauda kalau ada ruam2 timbul kt muka akibat cuaca panas @ ruam lampin..kerana dia jenis kulit sensitif tiba2 je akan naik bintik2 merah..dgn sekali sapaun je bintik2 merah/ ruam tu hilang..

Minyak Habbatus Sauda ni memang sangat sesuai bagi hilangkan ruam pada bayi & penyakit kulit seperti kurap,kudis,panau dll..


Kalau berminat nak cuba minyak habbatus sauda ini boleh PM saya di http://www.facebook.com/KedaiOnlineMrsTuah

No comments:

Post a Comment