KEDAI ONLINE MRS TUAH MENJUAL MADU SIDIR YAMAN, PATI DELIMA GULSAN, MINYAK HABBATUS SAUDA, CUKA EPAL KEMAL KUKRER, CUKA KURMA MINAB, BIJI APRIKOT PENAWAR KANSER, MINYAK ZAITUN RAVIKA SECARA RUNCIT/ BORONG. KAMI JUGA MEMERLUKAN AGEN DARI SELURUH NEGARA YANG BERMINAT MENJUAL PRODUK-PRODUK KESIHATAN BERASASKAN SUNNAH INI.
FACEBOOK : Kedai Online Mrs Tuah
SMS : 0193337044 (Tuah)


Wednesday 19 December 2012

BIJI APRIKOT PENAWAR SENGGUGUT

Info : Biji Aprikot menghilangkan masalah senggugut..

Rupa-rupanya BIJI APRIKOT bukan sahaja boleh mencegah diri dari kanser..tetapi ada banyak lagi khasiatnya yang perlu kita sama-sama tahu..

Salah satunya ialah menghilangkan masalah senggugut..sesetengah wanita terpaksa menghadapi keadaan yang menyakitkan apabila datang bulan (haid) dan kalau sakit tu dtg memang tak boleh nak buat apa2 melainkan mengerang kesakitan di atas katil...jadi sesiapa yang ada masalah senggugut tu apa kata cuba amalkan memakan BIJI APRIKOT ni..Insyaallah boleh mengurangkan dan menghilangkan masalah senggugut kawan2..Tak salah berusaha kerana mungkin dengan usaha itu Allah akan menghilangkan penyakit yang sedang anda hadapi..


Cara :
5-7 Biji di makan begitu saja atau diblender dengan sebarang jenis buah ( apple, angor, carot, tembikai dll ). Amalkan 3 kali hingga 4 kali sehari bagi melancar perjalanan darah haid.



No comments:

Post a Comment